Irezistibil- recenzie

jill_shalvis_irezistibil_finalizat_bogdan

Autor: Jill Shalvis

Titlu original: Simply Irresistible

Citate: Irezistibil

Anul apariției: 2010

Editura: Lira

Am făcut ceva ce nu am crezut că voi face vreodată și nu regret deloc. Eram lângă un chioșc de ziare și am văzut cartea asta cu roșu pe copertă, deci e evident de ce mi-a atras atenția. Vânzătoarea a văzut unde mă uităm și a început să mă agaseze așa cum fac comercianții în România, deci am cumpărat-o. Am plimbat-o cam aproximativ o luna prin casă, pentru că nu mă simțeam prea tentat să citesc o carte din seria „Cărți romantice”. Sună a ceva ce ar citi femeile, însă după ce am pus mâna pe ea nu am mai putut-o lăsa.

„Irezistibil” prezintă viața lui Maddie More care a trecut prin multe și care caută acum liniște și pace în hanul lăsat moștenire de mama sa. Nu o cunoscuse prea bine pe aceasta, ea trăind cea mai mare parte a vieții sale în Los Angeles pe un platou de filmare alături de tatăl ei. În drum spre Lucky Harbor, unde se află hanul și unde urma să se întâlnească cu surorile ei vitrege, Tara și Chloe, este cât pe ce să accidenteze un motociclist, pe Jax Cullen, cu care se va reîntâlni în orășelul de la malul Pacificului. Jax este un om cu multe calități care, la fel ca si Maddie, are un trecut încurcat, doar că spre deosebire de ea, el încearcă să îl lase în urmă. Primarul orașului și tâmplar în același timp, el o ajută pe Maddie și pe surorile ei să recondiționeze hanul, apropiindu-se din ce în ce mai mult de protagonistă.

Maddie se simte încă bântuită de fantomele trecutului ei încărcat și dureros, ceea ce o face reticentă la orice încercare a lui Jax de a avea o relație cu ea, însă va reuși să depășească momentul primei sale căsnicii eșuate? Va reuși să le convingă pe surorile ei să păstreze hanul? Va reuși să îl ierte pe Jax după ce îi va afla trecutul? Probabil acestea sunt cele mai bune întrebări care m-au făcut să citesc cartea cu sufletul la gură până la final.

Părerea mea este că paginile acestei cărți au de toate: umor din plin, dramă, acțiune, tot ce trebuie să conțină o carte pentru a te face să nu o mai poți lăsa din mâna. O lectură potrivită pentru doamne, în timpul unei zile călduroase de vară, pe care o recomand din toată inima.

11 gânduri despre &8222;Irezistibil- recenzie&8221;