E ușor să te iubesc – Recenzie

SYNOPSIS:

SALVATĂ DE UN STRĂIN. BÂNTUITĂ DE UN SECRET.
CÂTEODATĂ, DRAGOSTEA NU-I UN LUCRU SIMPLU…
El o urmăreşte, dar nu face cunoştinţă cu ea până când, odată, într-o întâlnire neaşteptată, el devine salvatorul ei.
Atracţia dintre ei e incontestabilă. Totuşi trecutul, pe care el s-a străduit atât de mult să-l depăşească, şi viitorul, în care ea-şi pune atât de mari speranţe, ameninţă să-i despartă.
Numai împreună ar putea să lupte cu durerea şi vinovăţia, să înfrunte adevărul şi să găsească neașteptata putere a dragostei.

Cu adevarat „easy”. Cartea aceasta practic s-a citit singură în doar câteva ore și m-a relaxat nesperat de mult. Rândurile au curs și paginile s-au dus una după alta fără să îmi dau seama. Stilul autoarei este unul lejer, suficient de bun încât să te țină în suspans și să sădească în tine intriga și destul de simplu ca să nu îți storci creierii să înțelegi sensul unei propoziții.

Începutul cărții se face în forță și eu îi dau pentru asta un mare plus. Așa facem cunoștință cu Jackie. O tipă conștiincioasă (nu tocilară) de la colegiu care se află într-o situație cât se poate de comodă și de monotonă. Lucrurile se schimbă când iubitul ei, cu care era împreună de trei ani, se desparte de ea ca să poată să „guste” din destrăbălările vieții cât e tânăr. Ca orice fată, Jackie e total distrusă de veste și devine neglijentă, lipsind de la unicul curs pe care îl au împreună. Așa ajunge în ipostaza de a risca să pice la economie.

Să vă spun și despre Lucas? … normal că vă spun.

Landon alias Lucas alias Dl. Maxfield, știu că asta poate fi un gigantic spoiler pentru toți, dar sincer cred că lucrul ăsta a fost cel mai mare defect al cărții. Nu ai cum să nu îți dai seama că preparatorul sexy care o a ajută pe Jacqueline (Jackie) la economie prin email, este de fapt una și aceeași persoană pe care încearcă ea să o combine. Și așa ajungem și la partea care m-a amuzat cel mai tare.

Mereu mi s-a părut fascinant să fiu în mintea unei femei sau între femei când sunt singure fără să știe că sunt acolo, dar nu mă gândeam că o să găsesc așa ceva :). Acum sunt convins că femeile au inventat de fapt serviciile secrete.

În încercarea de a o ajuta să treacă peste despărțire, prietenele lui Jacqueline dau naștere la OFBR (citiți ca să aflați ce înseamnă sau lăsa-ți-mi un semn și vă spun) însă, imprevizibil sau nu, operațiunea dă greș într-un succes răsunător, întrucât și-a atins scopul însă finalul nu a fost cel scontat. Am fost fascinant să văd ce scheme și planuri demne de filmele cu operațiuni de comando organizau ele.

Un lucru pe care nu l-am înțeles nici până acum și care nu are absolut niciun sens și nicio logică pentru mine este mica descriere de pe spatele cărții, și după cum ați putut vedea la început când spun mică e… mică. După părerea mea nu are nicio legătură (poate exagerez și sunt totuși câteva legături, dar vagi) cu cartea. Nu știu, dar pentru asta am umblat la punctaj și împreună cu faptul că protagonista a fost atât de… încuiată în prima parte a cărții m-a făcut să scad o steluță. În rest cartea a fost plăcută.

O poveste romantică, dulce și puțin siropoasă care ar face orice domnișoară/doamnă să se topească și să dorească un astfel de tip în secret (nu întrebați de unde știu… știu eu, ok ? 🙂 ). Apare și tema relației imposibile care mi s-a părut atât de răsuflată, precum și tema trecutului traumatizant pentru tip. Totuși a fost un clișeu neglijabil pe care îl accept când restul cărții este cât de cât acceptabil. Și am spus, pentru 5-6 ore cât mi-a luat să o citesc, nici nu face mult.

O carte superbă care putea fi mult mai bună, dar de la care, având în vedere așteptările mele, am avut o surpriză plăcută.

Vă recomand cartea, se citește ușor și e destul de drăguță. Ceva relaxant… ceva pentru când te doare capul.

4 gânduri despre &8222;E ușor să te iubesc – Recenzie&8221;

• Nu stiu. acum parca imi vine sa ii iau o steluta pentru ca daca o compar cu cealalta imi pare net inferioara. Si totusi… ce sa zic. Chiar ii ziceam astazi Ralucai ca nu am nicio intentie sa o jignesc pe autoare, dar smr daca nu se descurca mai bine ca baiat decat ca fata :))
      Si da… chiar a trecut capul cu cartea asta.